Forum www.96wrwdh.fora.pl Strona Główna www.96wrwdh.fora.pl
Forum 96 WrWDH
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Maile z Hufca

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.96wrwdh.fora.pl Strona Główna -> Terminy i wydarzenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bagins
Administrator



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 96WrWDH

PostWysłany: Czw 14:53, 27 Maj 2010    Temat postu: Maile z Hufca

Coraz częściej mam problem z tym, gdzie umieszczać informacje, które dostaję na maila z Hufca. Chodzi o takie mniej istotne wiadomości, dla których nie warto zakładać nowego tematu. Czasem po prostu przychodzą rzeczy (np. informacje o warsztatach, wystawach, ale nie tylko), które mogłyby kogoś zaciekawić, a ja nie bardzo wiem, gdzie to wrzucić. Będę je zatem zamieszczał tutaj i tu też można je komentować. Na początek mail z dzisiaj związany poniekąd ze stuleciem Harcerstwa:

"Druhny i Druhowie!
Informuję, że Narodowy Bank Polski 27 maja br. wprowadza do obiegu pamiątkową monetę 2 zł wybitą z okazji 100-lecia Harcerstwa Polskiego. Z tej okazji w sali operacyjnej Oddziału NBP we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 41/42 od poniedziałku do piątku w godz. 8-13 do 10 czerwca 2010 r. można oglądać wystawę okolicznościową przygotowaną przez hm. Marka Stochmiałka.
Dzień później pojawi się moneta srebrna o nominale 10 zł. Można ją nabyć w drodze aukcji, w sklepie numizmatycznym lub na Allegro
Serdecznie zapraszam na wystawę do banku.
Czuwaj!
hm. Krzysztof Majer
Przewodniczący HKS"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bagins dnia Czw 14:55, 27 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bagins
Administrator



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 96WrWDH

PostWysłany: Czw 14:58, 27 Maj 2010    Temat postu:

Z maila od Hufca:

">Witam serdecznie Smile
>Nazywam się Agnieszka Stankiewicz, współpracuję z Panią Katarzyną Gaj w ramach akcji charytatywnych organizowanych przez Caritas.
>Aktualnie organizujemy zbiórkę pieniędzy dla osób poszkodowanych w powodzi, jedną 28 maja 2010r. przed, w trakcie i po koncercie w Hali Ludowej (godziny popołudniowe i wieczorne) oraz 5-6 czerwca w hipermarketach Tesco (cały dzień zmianowo).
>Bardzo potrzebujemy wolontariuszy, każda nawet najmniejsza i najkrótsza pomoc będzie bezcenna. Bardzo proszę o informację z kim mogłabym się w tej sprawie skontaktować. Prosimy o wsparcie:)
>Będę wdzięczna:)
>DziękujęSmile
>
>Agnieszka Stankiewicz
>
>695 746 216"

Podejrzewam, że chodzi o osoby starsze, więc prośba jest kierowana raczej do wachtowych i przybocznych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bagins
Administrator



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 96WrWDH

PostWysłany: Pon 16:17, 07 Cze 2010    Temat postu:

Oferta szkoleń od Urzędu Miasta. Z tych trzech poniższych ofert pierwsza brzmi ciekawie. Może któryś przyboczny czy wachtowy będzie zainteresowany:

"Zapraszamy do skorzystania z bezpłatnych szkoleń realizowanych przez Biuro ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi UM Wrocławia

Są miejsca m.in na następujące szkolenia:


Dyscyplinowanie w Klubie / Świetlicy

Czas trwania:
2 dni – 16 godz. Grupa max. 20 osób

Termin:
15, 16 czerwca 2010r. w godz. 9.00 – 15.00

Ostateczny termin zgłoszeń:
11 czerwca 2010 r.

Zamówienia publiczne z uwzględnieniem nowelizacji i zmian w 2010 roku.

Czas trwania
2 dni – 16 godz.
Grupa max. 30 osób

Terminy:
18, 19 czerwca 2010 r. w godz. 9.00 – 15.00
Ostateczny termin zgłoszeń: 15 czerwca 2010r.

Kurs instruktażowy dla kierowników placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży

Czas trwania szkolenia:
10 godzin – szkolenie 2 - dniowe. Ilość osób w grupie 20.

Termin
10-11 czerwca 2010 r. godz. 16.00 – 20.00

Programy i ankiety szkoleniowe do pobrania na stronie - [link widoczny dla zalogowanych]








Rafał Florczak
Biuro ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
Urząd Miejski Wrocławia"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bagins
Administrator



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 96WrWDH

PostWysłany: Pią 0:02, 10 Wrz 2010    Temat postu:

Od Pauliny:

Hej! Nie wiem, na ile szybko, i czy w ogóle, rozchodzą się informacje z hufca, więc postanowiłam napisać dodatkowo od siebie.

W dniach 9-10.10.2010 organizuję wyjazd do Schroniska dla Koni "Tara" (więcej inf. [link widoczny dla zalogowanych]). Jest on przeznaczony dla harcerzy i harcerek powyżej 15 roku życia. Koszt nie przekroczy 40 zł. (myślę, że może być mniej, ale będę w stanie to powiedzieć dopiero, jak poznam liczbę uczestników). Zgłoszenia chętnych wolontariuszy zbieram do 26 września. W razie jakochkolwiek pytań pisz śmiało (lusia.lusia@op.pl, gg:4400103) lub dzwoń- jeżeli się nie boisz, że Cię zagadam na śmierć (888 176 385). Będę wdzięczna za przekazanie inf. Twoim starszym chłopcom, bo silnych meżczyzn, chętnych do pracy zawsze w Tarze brakuje;) W razie jakichkolwiek wątpliwości: żeby pomagać w schronisku nie trzeba mieć żadnego doświadczenia w obcowaniu z jakimikolwiek zwierzakami. Zdarzały się już nawet osoby, które bały się koni, psów lub wszelkich żywych stworzeń,ale bardzo chciały pomóc. Praca w schronisku często nie ma ze zwierzętami nic wspólnego- za to przydaje się umiejętność obsługi młotka lub machania łopatą. Zachęcam gorąco i czekam na odpowiedź.

Czuwaj! Paulina Wróblewska


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bagins
Administrator



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 96WrWDH

PostWysłany: Pon 10:07, 18 Paź 2010    Temat postu:

Inicjatywa Historyczna zaprasza na wydarzenia związane z projektem „Polskie Państwo Podziemne”.


Pokaz filmu „Konspiratorki” reż. Paul Meyer, 2006

18.10.2010. (poniedziałek), godz. 17:00, Ossolineum, Sala Konferencyjna, pl. Biskupa Nankiera 17 , I piętro


Film jest pasjonującą opowieścią kobiet, które wzięły udział w Powstaniu Warszawskim. Paul Meyer dotarł z kamerą do żyjących uczestniczek tamtych wydarzeń i utrwalił ich niezwykłe wspomnienia. Kobiety dają wzruszające świadectwo dni, w których młode Polki stawały do wspólnej walki z mężczyznami. Szczere, czasem gorzkie wspomnienia bohaterek zostały zilustrowane niepublikowanymi wcześniej materiałami archiwalnymi. Efektem jest poruszający obraz, który pokazuje ruch oporu z nowej, kobiecej, perspektywy.





Otwarcie wystawy „Polskie Państwo Podziemne”

19.10.2010. (wtorek), godz. 16:00, Rynek, pręgierz




Serdecznie zapraszamy na otwarcie wystawy plenerowej poświęconej Polskiemu Państwu Podziemnemu - jego twórcom, działaczom i strukturze. Celem projektu jest przywrócenie polskiemu podziemiu należnego mu miejsca w zbiorowej pamięci Polaków i pokazanie jego znaczenia w odzyskaniu przez Polskę niepodległości w 1989 r.



Na wrocławskim Rynku wystawa potrwa od 19 października do 15 listopada. W 2011 r. zostanie pokazana

w innych miastach w Polsce.



Kontakt: Dominika Arendt-Wittchen, tel. 500 290 640

[link widoczny dla zalogowanych]



Inicjatywa Historyczna jest partnerem organizatorów konferencji „Nie tylko walka….”

Zapraszamy w imieniu organizatorów.



Konferencja naukowa: "Nie tylko walka...żołnierze AK w powojennym Wrocławiu i na Dolnym Śląsku"

Miejsce: sala Oratorium Marianum Uniwersytetu Wrocławskiego, pl. Uniwersytecki 1

Data: 19.10.2010 r.

Plan konferencji:

10.00 - uroczyste rozpoczęcie obrad

10.15 - I część: Losy żołnierzy AK po zakończeniu wojny - tło historyczne

11.30 - przerwa

12.00 - II część: Historia mówiona - świadectwa wrocławskich kombatantów

13.30 - dyskusja

15.00 - zakończenie obrad





Inicjatywa Historyczna

71 332 33 06

500 290 640

[link widoczny dla zalogowanych]







Inicjatywa Historyczna

71 332 33 06

500 290 640

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bagins
Administrator



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 96WrWDH

PostWysłany: Śro 18:18, 20 Paź 2010    Temat postu:

Oto mail nie z Hufca a od krótkofalarzy, u których byliśmy wraz z Grochem i Frankiem w ostatnią niedzielę:

Dzień dobry, Czuwaj.
Dziękuję wam za wzięcie udziału w Jamboree. Mam nadzieję że wam się podobało, a tematyka zajęć przybliżyła wam problematykę i szeroką paletę możliwości związanych z łącznością.
Serdecznie zapraszamy na kolejne akcje organizowane przez nasz klub.
Jeżeli wśród was znajdą się chętni przystąpienia do egzaminu na licencję radiooperatora w służbie amatorskiej niezbędne są szybkie deklaracje. Najbliższy egzamin w grudniu. Jeszcze zdążymy was przygotować.

P.S.
Proszę drużynowych aby podesłali mi imienną listę osób które uczestniczyły w Jamboree 16-17 października.

Czuwaj, vy 73 de Kuba SQ6IL


Osoby, które są zainteresowane zdobyciem licencji radiooperatora proszone są o mailowe zgłoszenie się do Harcerskiego Klubu Łączności "Wrocławskie Orlęta" (sp6zda@gmail.com). Więcej informacji można też zapewne uzyskać pod numerem gg: 5439878.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bagins
Administrator



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 96WrWDH

PostWysłany: Śro 17:02, 03 Lis 2010    Temat postu:

INFORMACJE O KURSIE PIERWSZEJ POMOCY HSR 10-14.11.2010 OŁAWA



Jeżeli uważasz, że warto ratować ludzkie życie i nie chcesz być obojętny wobec ludzkiej tragedii, a nie wiesz jak udzielić pierwszej pomocy to masz teraz super okazję. Zapraszamy Cię na "Kurs Pierwszej Pomocy HSR" (dawniej BOR) do Oławy 10-14.11.2010. Biorąc udział w kursie masz szanse na dobrą zabawę i nauczenie się, jak udzielić komuś pierwszej pomocy. Ratowanie jest łatwe!

Aby dowiedzieć się więcej zajrzyj załączonych materiałów lub na stronę [link widoczny dla zalogowanych] do zakładki „Najbliższe kursy”.

Do zobaczenia w Oławie.




INFORMACJE O II CHORĄGWIANYCH MANEWRACH RATOWNICZYCH BIELAWA 2010

Świeżo po kursie pierwszej pomocy? Niepewny swoich umiejętności? A może jesteś przekonany, że potrafiłbyś uratować każdego.

Teraz masz okazję sprawdzić się na kolejnej, drugiej już edycji Chorągwianych Manewrów Ratowniczych organizowanych przez Dolnośląski Inspektorat Ratowniczy w dniach 3-5 grudnia 2010. Tym razem widzimy się w Bielawie. Czekają tam na Ciebie rozmaite symulacje, zajęcia, których nie znajdziesz na standardowym kursie pierwszej pomocy oraz pokazy prawdziwych służb ratownictwa medycznego.

Nie zwlekaj, zapoznaj się z Regulaminem II Chorągwianych Manewrów Ratowniczych. Nie może zabraknąć Ciebie i Twojego zespołu.

Więcej informacji na stronie [link widoczny dla zalogowanych] w zakładce „Przedsięwzięcia”.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bagins
Administrator



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 96WrWDH

PostWysłany: Czw 0:00, 18 Lis 2010    Temat postu:

Dostałem takie info na maila hufcowego. Może się kiedyś przydać:




Szkolne Schronisko Młodzieżowe

" HALNY"





Zaprasza wszystkich chętnych do aktywnego spędzenia wypoczynku u podnóża gór izerskich

po bardzo atrakcyjnych cenach





KONTAKT:


Kamień 22
59-630 Mirsk
woj. dolnośląskie
tel/fax / 075/7834336

Email: [link widoczny dla zalogowanych]

OFERUJEMY:

Ø 54 miejsca w pokojach 2,3,4 - osobowe,

Ø 2 kuchnie samoobsługowe z pełnym wyposażeniem,

Ø Jadalnia świetlica,

Ø Teren ogrodzony miejsca na grilla / stoliki, ławy, zadaszenie, energia /, ognisko, pole namiotowe i kempingowe, bezpłatny parking dla samochodów osobowych i autokarów, boiska sportowe do piłki siatkowej, nożnej i koszykówki.

Dodatkowo w okolicy:

Ø Schronisko jest położone u podnóża Gór Izerskich, 4 kilometry od Świeradowa Zdroju,

Ø 250 km tras rowerowych,

Ø 100 km tras kajakowych,

Ø 150 km tras pieszych,

Ø wyciągi narciarski o różnych stopniach trudności,

Ø kolej gondolowa, nartostrada o długości zjazdu 2, 5 km /,

Ø 6 km do przejścia z Czechami,

Ø 13 km do Zamku Czocha,

Ø 8 km do Muzeum Sami Swoi w Lubomierzu,

Ø w okolicy 30 km Karpacz, Szklarska Poręba oraz inne turystyczne i uzdrowiskowe miejscowości,

Ø 3 elektrownie i zapory wodne.

Ponadto

zajmujemy się obsługą ruchu turystycznego: udzielamy noclegów młodzieży szkolnej, turystom indywidualnym oraz wszystkim chętnym do korzystania z naszych usług . Organizujemy :
-andrzejki
-mikołajki
- zimowiska
-zielone szkoły
-obozy letnie
Z turystycznym pozdrowieniem !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.96wrwdh.fora.pl Strona Główna -> Terminy i wydarzenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin